Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów w sportowych samochodach wyścigowych: do wyścigów, rajdów, rajdów terenowych.
Do wszystkich hypoidalnych mechanizmów różnicowych, z blokadą mechanizmu różnicowego, do skrzyń biegów ze zintegrowaną blokadą mechanizmu różnicowego, przekładni mechanicznych, skrzyń biegów zsynchronizowanych lub nie, skrzyni rozdzielczych pracujących w warunkach wstrząsó, pod dużymi obciążeniami z małą prędkością obrotową lub pod średnimi obciążeniami przy dużych prędkościach obrotowych.
STANDARDY: API GL-5, MUGEN LE MANS 24H, HEWLAND, X-TRAC, JAPANESE GT
100% syntetyczny olej przekładniowy, zapewnia skuteczną ochronę przed ścieraniem, lepszą odporność w wyższych temperaturach i dłuższą żywotność.
Zawiera modyfikatory tarcia by uniknąć hałasów z mechanizmu różnicowego. Niezrywalny film olejowy. Pozostaje w klasie lepkości 140 po 20 godzinach testów na ścinanie (KRL SAE J 306), zgodnie z wymogami normy SAE J306.
Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie.
Klasa lepkości 140 zapewnia w wysokich temperaturach doskonałą odporność filmu olejowego oraz zmniejsza hałaśliwość skrzyni biegów.
Płynny w niskich temperaturach co pozwala na łatwiejszą zmianę biegów kiedy skrzynia biegów jest zimna.
Zmiana biegów wymaga użycia mniejszej siły niż przy zastosowania typowego oleju.
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
Millers Oils CRX LS 75w140 NT+ 1l Motorsport
133,00 zł
|
Millers Oils CRX 75w140 NT+ 1l Motorsport
133,00 zł
|
Dostawa w ciągu: | Nie |